onsdag den 3. juli 2013

Den aller første blog

Nu er jeg blevet enig med mig selv om at jeg nok ikke rigtigt passer ind på fyldepennen, så jeg må starte mig en blog i stedet. :D jeg tror stadig jeg vil fortsætte med at kigge lidt rundt derinde, og måske lægge noget mere op hvis de får nosset sig sammen til at give mig et forfatternavn på et tidspunkt.

Jeg tænker at første punkt på dagsordenen er at finde ud af hvad jeg vil med en blog.

Jeg tror at det bliver et sted hvor jeg kan placere mine tanker, så de ikke bare flyver rundt i mit hoved. på den måde kan det være jeg finder ud af hvad der passer sammen, hvor, ^^ det ville være rart.

så jeg tror godt at jeg kan love at det første oplæg efter dette bliver Think say do, som fyldepennen ikke ville acceptere.

Jeg er faktisk ret godt tilfreds med hvad det digt blev til på engelsk, men hvis der er nogen der har kommentarer så glæder jeg mig til at høre dem ^^.

Hvis jeg skal prøve at beskrive hvad jeg vil med min blog, så bliver det:

mine tanker om mig

historier om mig

og mest af alt bliver det mit forsøg på at forklare hvad jeg gør og siger og tænker.

jeg har tusinde ting jeg gerne vil dele

og tusinde spørgsmål jeg gerne vil have besvaret

jeg er melankolsk og apatisk

men elsker at leve og brænder af energi

jeg har en mening om alt hvad jeg kender til

og en dyb ligegyldighed over for alt der ikke berører mig

jeg tror på frihed over alt andet

men mener at frihed sikres bedst med et stort socialt budget

jeg tror på at dit privatliv er ukrænkeligt

men mener at alt hvad der er tilgængeligt på nogen måde er offentligt

jeg tror på kærlighed

og mener at utroskab er et ubrugeligt ord

jeg er single og ensom

mener at ensomhed er en skat der bliver mere værd jo flere muligheder du har for at vælge den

og jeg elsker at være kryptisk

men vil til hver en tid forklare dig alt hvad du ikke forstår

og hvis du kan lytte og lære

så vil jeg til enhver tid gøre det samme hvis du kan argumentere for din sag.

Jeg håber og tror på at dette kan være mit første skridt mod det mål jeg i øjeblikket ser i mit liv.
men det kommer til at tage lidt tid før jeg når til berømmelsen og muligheden for at ændre verden.

Jeg håber at dette indlæg kan være det første skridt på vejen til at din og min hverden sammen kan blive et bedre sted.

//ChrisEQ

1 kommentar: