søndag den 10. november 2013

Mine ønsker

Ønsker

Smart glasses - eller mine andre briller :D Ville elske at de var smarte, men lige nu vil jeg bare gerne kunne se.
Hængekøje
Pelshue -  den fra Aldi var tilpas grim
Bærbar computer/mere funktionel tablet - Nexus er en fed tablet, men den er mere en notesbog end en computer
Bukser/skjorter eventuelt skal nok købe dem selv (som i; jeg vil helst selv :D)
Tænker at en hængekøje nok godt kunne hænge i ydermuren, og så eventuelt med en talje i væggen indenfor og gulvet, så ophæng ønsker jeg mig også.
Og så ønsker jeg mig vel teknisk set også en cykel der fungerer, selvom det med ikke at have en, er en lidt for god undskyldning til at tage metroen

Og bortset fra det ønsker jeg mig at alle får en god jul og et godt nytår

//KM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar